تجربیات امیر

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

تو این وبلاگ قصد دارم تا از تجربیات کاریم بگم. خب وبلاگ ها ساخته شدن تا ما تجربیاتمون رو در اختیار هم بزاریم و کمتر شکست بخوریم. امروز میخوام از تجربه کاریک با یه شرکت صحبت کنم که یکی از بزرگترین شرکت ها در تولید لوله برق و اتصالات برقی است. این شرکت با تجربه چندین ساله در این زمینه محصولات باکیفیتی رو تولید میکنه. یکی از دوستان من که در کار ساخت و ساز است از من کمک خواست تا کمکش کنم تا یک شرکت خوب را بهش معرفی کنم. منم با گشت و گزار در دنیای اینترنت و با صحبت با افراد با تجربه به شرکت تهران پولیکا رسیدم. این شرکت تولیدی انواع لوله ها اعم از لوله برق پلی آمید، لوله برق خرطومی، لوله پی وی سی را در دست دارد علاوه بر این محصولات این شرکت به تولید قوطی کلید، زانویی، رابط، خرطومی و … مشغول است. من و دوستم محصولاتی که نیاز داشتیم را لیست کرده و با صحبت با تیم فروش این تیم که بسیار حرفه ای و مشتری مدار بودند محصولات خود را سفارش داده و بسیار از همکاری با این شرکت راضی بودیم. وقتی لوله برق ها به دست ما رسید بسیار با کیفیت بودند، بخصوص لوله پی وی سی ها. هنوز که هنوزه هر وقت کسی در زمینه لوله برق و انواع اتصالات مورد نیاز از من سوال میکنه تنها شرکتی که بهش معرفی میکنم این شرکت تولید لوله برق است. چرا؟ خوب چون هم خدمات پس از فروشش حرف نداره، تیم فروشش خیلی حرفه ایه و هر چی بگم کم گفتم. بالاخر باید خوبی ها رو گفت، ان ها رو گفتم تا شما هم اگه روزی خواستید با یک تیم در زمینه لوله برق بخصوص لوله پی وی سی کار کنید این شرکت رو انتخاب کنید و از خدماتشون نهایت لذت رو ببرید. خب شاید بگید دارم بلیغ میکنم و حتما پول گرفتم اما باید بگم در اشتباهید و من فقط میخوام اشتباهایی که من کردم رو شما نکنید. زندگی جای تجربه است اما با استفاده از تجربیات دیگران میتونید اشتباهات خودتون رو کم کنید. پس به توصیه های برادرانه من تو زمینه لوله برق گوش کنید و اشتباهات من رو تو زمینه لوله برق نکنید. انقدر که من و دوستام تو زمینه تهیه لوله پی وی سی ضرر کردیم هیچ کس نکرده.

خب شاید بد نباشه که یکم از زبون خود تیم تهران پولیکا هم در مورد خودشون بشنویم:
"توليدي تهران پوليكا با تجربه چندين سال فعاليت در زمينه توليد لوله برق و اتصالات برقي هم اكنون با تعهدي كامل( برخلاف ساير توليدي هاي كوچك) در قبال كيفيت اجناس خود پا به عرصه گذاشته است كه اگر مشتريان عزيز و گرامي در صورتي از كيفيت اجناس خود ناراضي بودند، آنها را با هزينه خود و در اسرع وقت عودت داده و مبلغ پرداختي را بازگرداند.هم چنين ارسال رايگان و سريع بار را براي سهولت كار مشتريان(مغازه داران تهراني) در دستور كار خود قرار داده كه به دنبال آن راحتي شما عزيزان را تأمين نمايد و در نهايت با درنظر گرفتن تخفيفاتي در خريد هاي نقدي براي مشتريان اميد دارد بتواند رضايت كامل شما عزيزان را جلب نمايد توليدي تهران پوليكا با همفكري آزمايشگاه هاي همكار اداره استاندارد توانسته است محصولات یو پی وی سی و پی وی سی مرغوب و استاندارد با نام تجاري سپندپليمر سمنان توليد كند كه با افتخار در خدمت صنعت برق ساختمان باشد."

خب اگر بخوایم انصاف رو رعای کنیم باید بگم که چی بهتر این یتونه باشه؟! من که دیگه حرفی ندارم؛ اگر روزی به یه شرکت تولید لوله برق برای استفاده از خدماتشون داشتید تعلل نکنید و تهران پولیکا رو انتخاب کنید و از لوله برق بخصوص از لوله پی وی سی هاشون استفاده کنید.

 

یا حق

امیرحسین حیدری

 
تجربیات امیر...
ما را در سایت تجربیات امیر دنبال می کنید

برچسب : لوله برق , لوله ی وی سی, نویسنده : امیرحسین حیدری amirhelp بازدید : 329 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 20:06